Aukce

Při prodeji nemovitosti uspořádáme aukci. Díky skvělé prezentaci se u prodeje nemovitosti objeví větší počet zájemců. Se všemi vážnými zájemci domluvíme a realizujeme online aukci, která nám zajistí férové a transparentní dosažení té nejvyšší možné kupní ceny.

Homestaging

Ve spolupráci s profesionálním
týmem designerů rozzáříme každou nemovitost. Homestaging doporučujeme nejen při realizaci prezentace, ale také
při samotném prodeji. Námi použitý nábytek je možné i následně odkoupit.

Prezentace

V rámci každé přípravy prodeje nemovitosti se náš zkušený tým makléřů, fotografů a designérů intenzivně zabývá tím, abychom pro vás vytvořili co nejlepší a originální videoprohlídky, fotky, webové stránky a prodejní strategii. Při prodeji využíváme jak tradiční, tak nejmodernější trendy v realitách, jako jsou sociální sítě, newslettery, bannery, webové stránky apod.

Prodej nemovitosti

Prodej nemovitosti s tou nejvyšší péčí. Profesionálně určíme hodnotu vaší nemovitosti a na základě první obhlídky, kdy náš zkušený realitní makléř posoudí technický a právní stav nemovitosti, nastavíme správnou prodejní cenu a naplánujeme tu nejvíce vhodnou strategii pro úspěšný prodej. Prodej nemovitost je vždy emoční záležitost, jak pro kupující tak i pro vlastníky, proto jsme připraveni věnovat maximální úsilí v tomto procesu od samotného uzavření dohody až po předání klíčů novým majitelům.

Finanční služby

Nedílnou součástí procesu prodeje nemovitosti je v dnešní době ve většině případů i vyřízení hypotečního úvěru či jiného vhodného finančního produktu. Získat ty nejlepší podmínky ale vyžaduje zkušenost, profesionalitu a hluboké znalosti celého procesu poskytování hypotečního úvěru. Ve spolupráci se špičkovými hypotečními specialisty vám nabídneme to nejlepší financování na trhu.

Prezentace

V rámci každé přípravy prodeje nemovitosti se náš zkušený tým makléřů, fotografů a designérů intenzivně zabývá tím, abychom pro vás vytvořili co nejlepší a originální videoprohlídky, fotky, webové stránky a prodejní strategii. Při prodeji využíváme jak tradiční, tak nejmodernější trendy v realitách, jako jsou sociální sítě, newslettery, bannery, webové stránky apod.